Bij Cobra Tactical Solutions krijgt u niet alleen altijd de beste prijs, maar we staan ook garant voor de beste service. Heeft u vragen over onze producten of diensten? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. De medewerkers van onze klantenservice zitten klaar om uw vragen te beantwoorden.

Vul het email formulier in en vermeld altijd het artikel waarover het gaat, zodat wij snel kunnen reageren. Wees ook zo specifiek mogelijk. Bijvoorbeeld: Bio BBs 0.25g Tracer


1 Bestellen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Alles begint met het product van je keuze in de winkelwagen te plaatsen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als als je op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is jouw bestelling definitief.


1.2 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kan je tijdens het invoeren van jouw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar jouw eerst opgegeven adres worden verstuurd.


1.3 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging via e-mail. Indien je gekozen hebt voor een directe betaalmethode ontvang je ook onmiddellijk de factuur via e-mail.


1.4 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Momenteel is dit enkel mogelijk na afspraak daar wij geen fysieke winkel hebben. Afhalen na afspraak is mogelijk tijdens de week van di tot vrijdag vanaf 19u tot 22u en tijdens het weekend tussen 10u en 18u.


1.5 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Stuur een mailtje of maak een ticket aan.


1.6 Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice. Wellicht kunnen wij het voor je nabestellen.


2 Betalen

2.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kunt betalen via iDeal, PayPal en Bancontact/Mr Cash.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank in Nederland.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
- Bancontact/Mr Cash: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank in België.

* Jouw bestelling wordt verzonden nadat we je betaling hebben ontvangen. De betaling loopt via onze betalingsprovider Mollie. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.


2.2 Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via een directe betaalmethode zoals iDeal, Bancontact/Mr Cash en Paypal worden direct verwerkt, en indien besteld voor 19u00 nog dezelfde dag ingepakt en de volgende dag verstuurd via DPD. Indien u kiest voor overschrijving, dan moet het geld eerst tot bij ons komen, wat tot 2 dagen kan duren.


3 Bezorgen

3.1 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Voor bezorgen in België brengen wij €6,00 in rekening. Voor bezorgen in Nederland, Duitsland en Luxemburg brengen wij €10,00 in rekening. Boven de €100,- is bezorging volledig gratis.


3.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je voor 19:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zullen wij uw pakket de dag erna aan DPD afleveren. Je ontvangt een Track & Trace code om je aankoop te volgen. Meestal duurt de levering via DPD maar 1 dag voor België en 2 dagen voor Nederland.


3.3 Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Onder de artikelnaam wordt per product aangegeven of het artikel op voorraad is of niet.  Je ziet dan ook bij alle artikelen in het groen "Op Voorraad" vermeld staan. Als het product niet op voorraad is, kan je het product wel in je winkelmandje stoppen en bestellen. Echter, de uitlevering gebeurd maar eens het artikel terug op voorraad is. Vooraleer je een artikel besteld die niet op voorraad is, neem je best direct contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen met een datum tegen wanneer het product terug beschikbaar moet zijn.


3.4 Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met DPD. Zij bezorgen jouw bestelling overdag op het door jou aangegeven verzendadres. DPD bezorgt op maandag t/m zaterdag.


3.5 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt DPD nog een keer bij jou langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van DPD en kan je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde DPD afhaalpunt. In vele gevallen is dit ook het lokale bpost afhaalpunt.


3.6 Kan ik een bezorgafspraak maken?

DPD bied de mogelijk om een bezorgafspraak te maken helaas niet aan. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DPD.


4 Retouren

4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.


4.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor jouw eigen rekening


4.3 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht om jouw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de – eventuele - garantieperiode in werking treedt.


4.4 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt ontvang je een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt jouw geld teruggestort of ontvangt je een nieuw product. Om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.


4.5 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem direct contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Hulp nodig?

Hulp of advies nodig? U kan een product niet vinden?

Contacteer ons op de chat of via info@ultimate-gear.be

 

Reparatie of upgrade van uw wapen

Ook voor reparaties, upgrades en downgrades van uw vuurwapen, luchtkarabijn en airsoft replica's kunt u bij ons terecht.

Wenst u eerst een onderzoeksanalyse of offerte, geen probleem, we kijken samen met u naar de mogelijkheden.